Har DU et godt tip, en god historie eller andet du vil dele på bloggen så modtages det gerne på team@ufling.dk eller via SMS/MMS på +45 26858101

Faste læsere af bloggen..

fredag den 10. august 2012

Fødselsdagsgave fra Uffe...

...til Uffe.. Jeg fylder 39 idag og ville være sikker på at få en fiske-relateret gave. Derfor ringede jeg til Claus "fiskekortet.dk" og bestilte en overraskelse.. 12 stk. Shimano Tekota 500LC... NICE!! Jeg havde fornøjelsen at fighte en +14 ved Bornholm i foråret med en Tekota 500 og jeg sige at det bestod prøven!!
Der kommer en go' håndfuld SG 47'ere til salg inden længe..

2 kommentarer:

Claus Bjørn Jeppesen sagde ...

Det var da også på tide du blev omvendt, tillykke med fødselsdagen :-)

Per Pedersen sagde ...

Tillykke med fødselsdagen. Jeg fyldte om lørdagen. :)