Har DU et godt tip, en god historie eller andet du vil dele på bloggen så modtages det gerne på team@ufling.dk eller via SMS/MMS på +45 26858101

Faste læsere af bloggen..

onsdag den 28. december 2011

Blogger App??

Jeg har anskaffet mig en ny "mobillos" Sony Ericsson Xperia Active (vandtæt, nice!!) Android
Jeg har downloaded BloggerApp fra Google, men når jeg oploader bliver billederne groft "pixelerede" se "Test" lidt nede..  Er der noget jeg gør forkert eller skal der en anden App til?
Svar gerne i kommentar eller på mail team@ufling.dk, på forhånd tak!


3 kommentarer:

Team Örebroarna sagde ...

Ladda hem Blogger droid istället
finns en gratis version(med reklam)
och en för 30kr utan reklam.
Fungerar bra för mig och flera andra som bloggar på blogspot.com
mvh Janne

Uffe "UFLING" Nielsen sagde ...

Tak, jeg har testet blogger-droid og det ser meget bedre ud ;-)

TIM TRUTTA sagde ...

sen skall du ladda hem whatsapp och heytell oxå ;)
GOTT NYTT ÅR på dig och din familj ;)